HTML

Ők szóltak be

Itt lövöldözök

2007.12.16. 16:39 2econdSkin

Kriszmász, feszt

Szatmárfalván szinte soha nem történik semmi, de ha igen, akkor az nem mindig jól sül el, kivéve, ha Samfest meg Christmas Fest van.



Péntek: Nem vagyok egy kimondott vájtfülű-vájtszemű jazz-buzi, de amit Harry Tavitian művelni szokott, az megér egy misét, s ha egy olyan zenepartner kíséri, mint Cserey Csabcsi, akkor szerintem fölösleges minden duma, gyerekek, ezt el kell menni s meg köll nézni. Pont. Aura Urziceanuról nem igazán hallottam, szégyen a pofámra, de szerintem nem én vagyok ezzel egyedül, holott egy olyan kaliberű fehérnépről van szó, aki bizony kivágja a négy oktávot. Ráadásul olyan nevekkel lépett fel, mint pl. Duke Ellington, Quincy Jones vagy Ella Fitzgerald, akiknek az említése azért megmozgat egy tantuszt az átlagemberben is.
Szombat: Grimus. Hát őket most láttam uszkve második alkalommal, legutóbb Kóulozsváron sikerült elkapnom őket live, böcsületükre legyen mondva, hogy azóta úgy tűnt, fejlődtek a fiúk, amúgy nem nyomták rosszul a muzsikát. Iod. Na ez volt az a banda, ahol kicsit elkezdtem kinézni a fejemből. Oké, őket is láttam már egy alkalommal, de valahogy izé... vagy én vagyok túl vén ehhez a zenéhez, vagy csak túl sok ilyen jellegű zenekart láttam/hallottam már, vagy nem tom... Arról nem is beszélve, hogy egy System of a Down dal előadásához még nagyon kevés az, hogy megtanultuk az akkordokat,  Serj Tankian egyedi hangját nem piskóta pótolni. Nem is sikerült.



Iambia.
 A programban meghirdetett Kascadoria helyett léptek fel, pechükre ők voltak az a banda, aki a fesztivál rockzenei részét elmozdította az elektro felé, egyesek nagy fujjogatására. Nem tartozik a kedvenc műfajaim közé a  goth-elektro-indusztriális-dance-techno muzsika, bár hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem tartok a Winamp-es playlist-emen egy-két Das Ich vagy  Gothminister albumot. Valahogy az volt az érzésem, ahogy a szatmárfalvi kis tizenéves dark bitch-eket elnéztem, hogy nekik aztán tök nyolc, hogy erre buliznak-e, vagy diszkóba (!) mennek, csak a 4/4-es ritmus legyen meg aztán szerussz világ. Ja meg persze a "fúúúúúúúúú de vagány bakancsa van" jellegű reagálások.



Siva Six.
Ugyanaz pepitában, illetve kicsikét kevésbé dance-es és jóval sötétebb atmoszférával megtámogatva. Tegnap délben belehallgattam a myspace-es oldalukon egy-két dalukba és mi tagadás, a Streetcleaner-re én is beugrottam egyet bulizni, de hosszú távon valahogy fárasztó volt a zenéjük. Kíváncsi leszek a jövő évre, hol fogják megrendezni a Christmas Fest-et, tekintve, hogy a Zamfirescu művház elköltözik a jelenlegi helyéről (ami azzal a nagy előnnyel fog járni, hogy talán lesz egy normális akusztikájú koncerttermük...)

Szólj hozzá!

Címkék: muzsika mitörtént


A bejegyzés trackback címe:

https://2econdskin.blog.hu/api/trackback/id/tr3265935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása