HTML

Ők szóltak be

Itt lövöldözök

2007.07.18. 18:45 2econdSkin

EMOlúció

Volt idő, amikor utáltam a hippiket. Elmúlt. Volt idő, amikor a jampikat utáltam. Ez még nem múlt el. Aztán a múlt időknek múlt dalai után itt az új utálat új témája, a leggamatabb, leggányerebb degeneráció.

Először úgy öt-hat évvel ezelőtt hallottam azt a szót, hogy emo, igaz, akkor teljesen más szövegkörnyezetben. Ha jól emlékszem, az A Place Called Home című album megjelenése kapcsán Téglás Zolival olvastam egy interjút az egyik Metal Hammerben, ahol arról folyt a beszélgetés, hogy lehet-e az Ignite zenéjét emocore-nak (emotional hardcore) nevezni avagy sem. Végül is, ha azt vesszük, hogy dallamos, érzelemgazdag hardcore, akkor üsse kavics. Aztán az emo- előtag kiesett a szótáramból, az utóbbi időkig.

Ott vannak ugye a Pokemonok, wannabe-rockerek, akik azt hiszik, hogy a Korn meg a Slipknot találta fel a metál muzsikát és Limp Bizkit meg Linkin Park pólókban keménykednek a rockotékákban. Aztán ott vannak a hétvégi vitrinpunkok, akik hétköznap szolid kis tizedikesek, aztán ahogy egy akármilyen koncert vagy fesztivál van kilátásban, egyből előkerítik a borotvát, a hajfestéket meg a hajhabot, mert ugye a cukros víz már legalább 20 éve nem menő, meg aztán a darazsak is rászállnak... Aztán vannak még a divatraszták, vagy tudja a tököm, minek nevezzem őket, mert ahány, annyiféle zenét hallgat, de mindegyik fején ott a frissen készült dreadlock.

A devolúciós lánc csúcsát azonban a fentebb említett fajok még csak meg sem közelíthetik. Ott bizony egy olyan mutáció tanyázik, amitől az ötvenes évek halivúdi horrorfilmek kiagyalói is nyüszítve és nyáladzva görnyednének be egy kényelmes kicsi gumiszoba sarkába, az áldott katatóniába süppdve. A mutációkat kielemezve felfedezhetjük, hogy milyen szülőelemekből áll össze ez a furcsa fajzat. A hippiktől ellopták a szeretet-cuccot, a punkoktól a szakadt cuccokat és a biztosítótűket (divatosabb esetben piercingeket), a darkoktól a sminket meg a halálvágyat, a gothoktól a fekete cuccokat meg az alkarra húzott zoknikat (valaki majd komment-ben igazán megírhatja, hogy mi a tosznak nevezik azt a ruhadarabot),a metáltól a szegecselt övet és a halálfejes kiegészítőket, a grunge-tól a kockás inget meg a teniszcipőt, a straight edge-től a vega-mániát, és a fekete fene tudja, hogy honnan és mit szedtek még össze. (Ja igen. A csíkos pólót vagy pulóvert anyuci vagy nagymami ruhatárából, az affektált, szenvelgő hanghordozást a plázacicáktól. Hogy a nyakkendő, az SZTK-szemüveg meg a szembe fésült kutyahaj honnan került a képbe, arra még nem derítettem fényt.) Az átlag emo azonban kábé annyira van tisztában ezekkel a behatásokkal, mint pl. Gyurcsány a Lenin-összessel. A legnagyobb vicc az egészben azonban az, hogy amíg az emók a szeretetről gügyögnek, addig a legjobban a másik emót utálják, merthogy az csak afféle "divat-emo", "poser".

A tudományos-ismeretterjesztő filmekben mindig szóbakerülnek a párzási szokások is, így aztán innen sem hiányozhat ez a téma. Az emo ugyebár afféle érzelem-koncentrátum, aki mindent és mindenkit szeret (kivéve a többi emót, mert ők poserek), elszorul a szíve egy kóbor kutya láttán, szereti az állatokat, ezért nem eszi meg őket, viszont a legjobban mégiscsak a saját fajtájához vonzódik. A lényeg az érzékenységen van, nem pedig a nemi jellegen, mondják az okosak.


Félreértések elkerülése végett: a fenti képen két hímnemű egyed csókolózik (már ha egyáltalán lehet az emók esetében nemekről beszélni... egy igazi emo kid most biztosan sírva fakadna, hogy milyen diszkriminatív állat vagyok, hehehe...). Akit a téma jobban érdekel, írja be pl. a gugli képkeresőjébe azt, hogy "emo kiss".

A kamaszkori lázadás és nihilizmus amúgy önmagában még nem kunszt. Idővel ki lehet nőni (legalább is egyesek azt mondják, nekem még nem teljesen sikerült...Habár, egye fene, tizenenynehány évesen nekem is többet jelentett az Anthrax, a Kreator vagy a Sodom, mint manapság...). Az underground és a mainstream találkozásának eme gyöngyei között azonban a lázadás és a nihilizmus főként az öngyilkosság egyfajta idealizálásában nyilatkozik meg. Merthogy ez az egyetlen védekezési lehetőség az élet igazságtalansága meg a társadalom kegyetlensége és közönye ellen. Persze minden valamire való emo honlapon ott van a szöveg, hogy csak azért, mert emo vagy, nem muszáj felvágnod az ereidet és hogy nem minden emo rendelkezik szuicid hajlamokkal (stimmt. a legtöbbjük csak divatból csinálja). Világos, nem? 12-15 éves kiskölkök, akiknek krónikus életundoruk van, mert  megbuktak történelemből, mert meghalt a kedvenc kismacskájuk vagy mert nem kaptak elég zsebpénzt apucitól és úgy érzik, hogy ezt már nem lehet csak sírással kifejezni. (Darwin, Darwin, ha ezt látnád, tapsikolnál örömödben...)

Valamelyik netes fórumon találtam egy aranyos beszólást, ami klasszisokkal rövidebben és lényegretörőbben fogalmazza meg az egész lényegét, mint jómagam: "az emo ugyanaz mint a goth, csak sokkal kevésbé dark, és sokkal inkább harrypotter". Valahogy így.



P.s.: végezetül mégis rátaláltam, honnan jön a szembe lógó kutyaséró.


TÁDÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!!!!!!!
(bővebb információ az ős-emo eme alapítójáról itt)


P.s.2.: És tényleg a legvégére: pár emo-vicc :D

- Hány emo tud becsavarni egy villanykörtét?
- Egy sem, ülnek a sötétben és bőgnek.


- Milyen az emo torta?
- Fel tudja vágni magát.

- Mit csinál öt emo egy szobába?
- Négyen ülnek a sarokban és sírnak, az ötödik meg öngyilkos lesz, mert nincs még egy sarok, ahol sírhatna.

28 komment

Címkék: agymenés muzsika morfondír


A bejegyzés trackback címe:

https://2econdskin.blog.hu/api/trackback/id/tr49120627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thomas bertok · http://innerstorm.blogspot.com 2007.07.19. 11:24:29

Olvastam vmi cikkben, hogy a emogenerácijó, szegényke, voltaképpen azér jött a világra, mer a 9-10 évet meghaladt báttyal/nővérrel rendelkező gyermekek már nem tudták mivel überelni az elődök szélsőségességét. Szóval, remélhető, hogy az emolúció majd túlteszi magát ezen a tinibetegségen.

egy tini 2008.01.28. 17:29:55

őőő... Hááát sztem oké van ez az emo... ez egy kór amibe bele csöppenek, deh az az ő dolguk sztem ebböl a krobol a normálisabb tinik kinőnek akik nem azok szten nem emok ha nem kórház esetek! Az meg hogy egy másik fiuval csokolozon egy fiu az sztem nem emo ha nem meleg ség--- Ami isten adta joga mindenkinek eldönteni, Én nem vok emo de ez szemétség ami itt van... ha nem érdekel nem is foglalkozol bele asszem ennyi.

frukii 2008.02.09. 20:44:06

háát sztem annak az meberkének akinél eme fantasztikus kép van ABSZOLULT IGAZA VAN! az emo egy nagy fasság az egész egy nagy lopést szinte mindent lopnak!!aszongyák érzelmesek háát kurváraa13-14-15 éves kis taknyosok mondják h érzelmesek miközben faszt se tudnak az érzelmekről nem élet még annyit!!és hamár vannak ugye pózerek akkor az igazi emok háát sztem nemtüntfel nekik h kurvára ugyanúgy néznek ki!! hamár ők ugyan igazi emok akoor mértnéznek ugyanúgy ki mint a "pózerek"?? eztmongyamegnekem valaki! vágdossák az ereiket ebbe miajó? mért nem lehet élvezni az életet??azért mert meghalt a kismacskád és világvége meg minden? az emok rendszeresen aztmongyák h peace eztmostan hogyértikk? belső béke? ÁHH ugyan aki vágdossa magát az nekem nemogyna h peace!! ennyi erővel! lekopot a fekete körömlakk a körmömről sírjunk elaludtam a hajam sírjunk vágdossuk magunkat úgyvan! ezt ígykell nemhogy hejreállítják a dolgokot nemm ők vágdossák magukat sőőt hamár a hajam begöndörödött úgye mert bevannekik waxolva akkor már kiugranak a villamos elé! az emo képekkel meg a tököm is tele van szivecske halálfej depis képet vágó kapucnis oldalfufruju kifestett 13 éves kislányok!a zenei izlésük nemrossz
viszont szegény apukákat sajnálom akiktől az az "old szkul" melegítőfelsőjüket ellopták:D éés aztnemértem szeretnek mindenkit peace meg minden csak a szüleikre nem gondolnak őket lese szarják amikor magukat vágdossk
meg persze szegény helyesírás tanárt mertugye ők mindent úgyírnak ahogy ejtik kivéve az együttes neveket mert az SZENT
mindenesetre remélem h nemkel az utcán mégegy emo szemébe néznem mert esküszöm megpofozom mert pofátansáág amit a szüleikkel szemben művelnek mert a szüleik persze megvesznek mindent szegecsek övet csőnadrágot vans cipőt deszkás címőt converse cipőt(megjegyzem eggyik se olcsó) egyedül ami teccik az emokban az a cipőjük és a pulóverük nah mostmár nemcikizem az emokat mert telesírják a klaviatúrát


elnézést a heéyesírási hibákért túl lusta vagyok most hibátlanul és helyesen írni jajj és a legfontosabb egy 13 éves kislány ne fesse már magát olyan kihíóvan! pláne a fiúk vagy valami izzék fiúlány emberkék semleges!!

goth lány_16 2008.02.13. 21:10:33

:D ezze a szöveggel nagyrészt egyet értek. Énis voltam emo, de rájöttem h buziság:D kinőttem. de azzal viszont nem értek egyet h az emo lényegében goth.ez nem igaz. :D énmmárcsak tudom! de jól összehotad. Igaz kicsit nyers voltál, emg bántó, de egyzser ezt is kinövi az ember! :D

2econdSkin 2008.02.14. 12:36:24

Tekintve, hogy a blog egy eléggé személyes műfaj, és mint olyan, az itt leírt vélemények is személyes vélemények, nem kell feltétlenül egyetérteni :)
Ami pedig a nyers és bántó stílust illeti: a sajátom. Soha nem voltam az az ember, aki kerülgeti a dolgok kimondását, ha valami nem tetszik, akkor kinyilvánítom.

Dóri(Koporsó Girl) 2008.02.16. 08:20:24

Sziasztok.töbnyire azért utálnak minket mert az emok töbsége by,buzi,lezbi.Emovagyok , és semi okotok arra hogy cikizetek azért mert az vagyok aki.

jess 2008.02.25. 16:19:19

szerintem mindenkinek az a stílusa ami ő maga!!és ezért sztem nem kéne leszólni őket.Mondjuk én nem vagyok az de mi a fasznak írsz olyanról blogot amiről azt se tudod hogy igazából mi!az egy dolog hogy te most innen-onnan összegyüjtögettél 1 csomó infót de nem tudod hogy ezek az emberek mit éreznek.!Jah meg ha 1 13 éves kiscsajnak vagy kiscsávónak kedve van kifesteni magát akk váljon egészségégre!!Na jó kb ennyi volt amit hozzá tudok fűzni mert utálom az ilyen patkányokat mint te!!!!!!

2econdSkin 2008.02.25. 20:07:24

Re-> jess
Én azért írok, mert véleményem van. Te meg azért, mert így a legkönnyebb levezetned a frusztrációidat anélkül, hogy átvágnád az ereidet :D. Ha pedig "mindenkinek az a stílusa ami ő maga", akkor pedig add át üdvözletemet a csatornában lakó szőrös kis fajtársaidnak :p

Andris 2008.03.06. 13:30:51

Tetszik a cikk, pusztuljanak a kis patkány emosok, tarkón b*sznám az összeset, hogy "Térj már észhez ember"! Ahogy egyszer részegen megfogalmaztam "olyan mint shongoku, csak kevésbé van kigyúrva" :D

Anna 2008.03.08. 17:54:01

sziasztok...Tudjátok hogy mit utálok az emberekben?Hogy azt hiszik minden fehér vagy fekete...de nem.Ha nem vettétek volna észre MINDENBEN van jó és rossz...Aki azt írja mindenkinek joga van eldönteni mit akar annak is igaza van,de azt nem árt figyelembe venni hogyha ezzel egy 13-15 éves ,aki semmit nem tud az életről,felvágja az ereit,azt nem kell hagyni...De meddig tarthat még ez?kb fél évig..bírjuk ki,aztán megint nem lesz divat a csőgatya és ez a fajta haj..és szépen lasssan az emoság is megszűnik.....

.....Bánatvirág... 2008.03.11. 18:15:40

..sziasztok.................az emosokat én spec kinevetem...lenézem.........és ha odamegyek valamelyik hez , és megkérdezem h miért vágysz a halálra??...miért utálod magd..stb..akkor többnyire hebegnek-habognak......pl egy 11 éves mondta: "Szakított velem életem szerelme"..."nem szeretem a hajam".........."nem kapom meg a 11. vans cipőm".............hmm..most télleg sajnálom őket....de télleg...........11 évesen tudja h mit jelent a szerelem??..mert sztem nem..........meg ha én látok egy emost, akkor tuti h full "jó, márkás" cuccokban feszül......vagyis egy elkényeztetett alak, aki nem tudja ,h kínjában mit kezdjen magával..........................................................régen is voltak emosok.......deh őket nem bélyegeztük meg nevekkel...........konkrétan ezeknek az isemrőseimnek meghalt a családja......ivott anyja-apja......verték őket...............stb......náluk már elfogadható h halálvágyuk van...........deh egy kis szar 15 éves mit tud még az életről??......semmit...az ilyen nekem ne dumáljon........ a másik dolog: ...........nekem pl. picit szemembe lóg a hajam.......mer elég rakoncátlan.........és néha leemoznak..........most ha csőgatyát veszek fel akkor emos vagyok??..az emosok hordanak bakancsot??......ez tökre felháborít.....ha vkin már mondjuk van egy kis halálfejes minta akkor emos.........cseppet sztem végletekbe esnek az emberek..............na mindegy.van még ezermegegy gondolatom........deh érted ebből is ..vagy nem............üdv..

emofan 2008.03.28. 11:16:01

emo 4-ever

kissoreg(female) 2008.04.08. 22:07:27

hát sztem gázok vagytok emberek:D annyira utáljátok az emot, de a legtöbben szart se tudtok róla, pl írjátok h emos kocsog közbe oan nincs is h emos csak emo...ami az emotional szóból ered, ha nem tudjátok mi az nézéztek meg szótárban csövesek:D most nem azért de mit kell itt mindenkit utálni meg a f@sznak oan képet raksz be amin két emokid smárol, attol h vki emo nem kell buzinak lennie és azért mert vki buzi még nem emo...viszont gyűlölködtök itt, pedig minden stílusban van vmi...sok idióta azt se tudja h alakult ez ki, de azért szórja rá az ívet...jah van egy hozzászólás nemtom a nevét nem fogom megnézni:D azt írja h old szkul aztán jön azzal h az emok írnak mindent úgy ahogy ejtik...és annyira el vagytok vakulva h megátalkodottan gyűlöltök minden emot, mert mindenki az ereit vágja...ez h honnan jöt nemtom, az emberek eltűloznak mindent, pl ha van egy csaj aki mondjuk flörtöl sok sráccal akk biztos mind megdugta, nah ez a sztereotípia ezek a berögződött előítéletek, ez az utáljunk csak mindenkit, faszák vagytok(y) kb hitler csinálta ezt egyébként vicces h pont az ő képe van itt...jah utolag szolva nem vok emo. meg am a fele hozzászólóról lefogadom h megragadta már vmien divathullám, bármi mert BIZTOS h volt ien, nah ez is az, nemtom titeket mit zavar...

ontbytkoek 2008.04.11. 19:39:34

kedves gyerekek, notably 2econdskin! miert kell foglalkozni az emoval, ha eppen annyira utalod oket? en is kicsit lenezem oket, ha lehet igy fogalmazni, de nem fogok meg ezert blogot irni roluk. igen, kicsik, ilyenek meg olyanok, de meg mindig szimpatikusabbak, mint a 12 eves feher hiphopperek. engem nem kapott el az emo, mert mar majd' 30 vagyok, meg kulonben sem az en stilusom... neha sajnalom azokat a kolykoket, de higyjetek el, sok jofej es normalis ember kerul ki majd kozuluk, ha kinovik a kamaszkori depressziojukat... engem nem idegesitenek, neha szorakozom rajtuk, s neha lekevernek egy-ket pofont egyik-masiknak, ha tul sok a halalvagy meg a zsilettpenge. amugy meg leszarom az egeszet, nekem ugyanannyi, mint a neopunk...

F:V (ImO GiRl) 2008.04.29. 17:21:37

Noss én egy emo girl vagyok... Nem azért írok ide h besértődötten elkezdjem kioktatni ennek az oldalnak a vezetőjét. Amúgy is már megszoktam h minden hát... anti mert most ahogy ezt olvassátok lehet h azt mondjétok h pff de hüle vagy ember ez az ember nem anti... pedig igen is az... de mind... Nem tom de lehet h én poser gyerek vagyok mert én soha nem vagdosom magam de tényleg... Sőt van amikor olyan képet mutatnak nekem h felvágja magát az emberke és nem... bírtam oda nézni.... És legfeljebb hetente 2-3× sírok... Igaz én nem olyan rég lettem emo de... mind1.. De hasonlísd a stilusokat koktélokhoz (xD) és képzeld azt h mindegyiket megkostolod aztán a végén az összeset össze kevered és kijön belőle egy olyan ital ami vagy tetcik vagy nem.. nah a kijött ital az emo... (ha nem jöttél volna rá) na mind nem írok többet nem akarom fárasztani a szemeteket >

Yoyó 2008.04.30. 11:45:30

Jól megaszontad, ecsém =)) Én csak azt nem értem, hogyha ezek a pöcsök vagdossák az ereiket meg öngyilkos vágyaik vannak, hogy a f*szban létezik még emo? Nem kellett volna már rég kinyirják magukat? =))

M.O Boy 2008.04.30. 19:31:28

Ki a faxom mondta neked yoyó h az emok önygilkosak -.-?? tessék itt a haverom oldala azt majd megtudod h mi igaz és mi nem:www.g-portal.hu/everydolls

Egy lány aki tisztában van a zenei stílusok jelentésével 2008.05.10. 15:50:47

Csak véletlenül bukkantam rá a szövegre, és mondhatom igen lényegre törő lett.
Az igazság az h, az emo szó az emotion rövidítése ami télleg érzelmeket jelent. Ám inkább a zenében és nem holmi divatban. Remekmű minden régi, igazi emo zene. Mint a Bullet for my valentine(mint a neve is elárulja) télleg érzelmekről szól.
Sajnos most már mindenki számára csak a divatot jelenti az emo(ez elég sajnálatos), és amikor az utcán találkozok az "új generáció" nemtelen egyedeivel olyan hányinger tör rám, hogy érzem leokádom azt a festett halálpofájukat ha közelebb jönnek. Halvány lila gőzük sincs h. mi a faszt akarnak "képviselni". Mert az igazi emo zenéről tudatlan kis körükben nem beszélhetünk, mert eretneknek nyilvánítanak és ott helyben megkínoznak egy kis puttyum-puttyum zenével (közben erőteljesen sírnak és sajnálnak).
Hozzá kell tennem hogy a szöveg egy kicsit hiányos
bár minden elismerésem az írójáé. Mert nem süllyesztette megfelelő mélységre még az "emos"-ok büszkeségét (már ha lehet náluk ilyenről beszélni). Ugyanis most jön a fekete leves: a külsejük az haggyán, na de a zene amit hallgatnak. Az odabasz rendesen, mondhatni nem játszik kicsibe. Mert az átlag öregnéni és bácsi azt várná h. valami brutál halálmetált hallgatnak. Na de ha közelebb megyünk hozzájuk akkor észlelhetünk valami puttyogást: talán tüsszögő kutyák a közelben, vagy egymás seggét rugdosó cecelegyek. Neeem. Kőkemény ticcisz-tácisz zene. És kérem szépen ez az ami a legszánalmasabb, idézem "leggányerebb" az idióta emo-imitátorok lényén.
Jelzem ismerek egy-két emost. Kettőjük között pedig óriási az eltérés: az egyik kurvajó fej, mondhatni jó zenéket hallgat-tehát ő az akinek valami fogalma van arról h. mit jelent az emo igazából. A másik, nos, az már más téma. Legújjab gyárilag szaggatott gatyájának zsebében a csaknem százezres kis mobil fossa magából az ucci és icci zene töménytelenül szar egyvelegét és nagy festett pofájából ömlik, hogy "áz élet egy ákkorá szár ámibű csák egy penge seggítségéve lehet kikászálódni". Kérem szépen ez az ami miatt az emosokról nem lehet a jó ízlés határain belül nyilatkozni.

Egy ány aki tisztában van a zenei stílusok jelentésével 2008.05.10. 16:10:04

Óóó, és még valami. Gőzöm sincs hogy miért az Ignite lett a "téma felvezetője". AZ EGY HARDCORE-PUNK ZENEKAR. És Téglás úrfi megjelenését látva minden elismerésem a géneké.(elvégre nőből vagyok én is, vagy mifene:P)

2econdSkin 2008.05.11. 14:08:18

Re > Egy lány aki tisztában van a zenei stílusok jelentésével


RESPECT, húgom (elvégre azt mégsem mondhatonm, hogy ecsém), tied a pont! OK, az Ignite elég megtévesztő felvezetés, de tényleg az illető zenekar kapcsán került be a szótáramba az emotional hardcore kifejezés, még akkor is, ha nem feltétlenül alkalmazható rájuk ez a skatulya. Ami pedig Téglás úrfit illeti, csak irigykedni tudnék, de nem fogok :D

Yoyó... 2008.05.19. 23:37:52

ó, igen "m.o. boy"... az a site sokat mond... két pálcikaember a háttérben az egyik leszúrja a másikat, hogy segitsen befogni a száját... 1. ezt kutyákkal szokták csinálni öregkorukban 2. ezek szerint nem ők lesznek öngyilkosok, hanem mi kéne eltegyük őket láb alól? Az oldal többi részét amikor megnéztem, alig tudtam előkotorni hogy letöröljem a képernyőmre ragadt nyálat ami a nyálasabbnál nyálasabb részek után ráragadt... a kedvencem: "Szerinted az élet melyik része a legszarabb?"
let the flaming begin XD

vivinino 2008.06.30. 00:26:35

nem is tudom emberek mi van veletek.Ez a jóember írt egy blogot, akinek tetszik olvassa, akinek nem az nem. Nem tudom kinek is tesz rosszat az aki itt buzizza az olyanokat akik nem szeretik az emokat? csak magának, csak ő lesz ideges.A másik fél max kihöröhögi oszt kész.De persze ha te csak így tudod levezetni a feszültséget...Én egyébként egy olyan iskolába járok ahol elharapódzott ez az emo őrület.Lehet utálni, lehet szeretni, de azért kicsit tényleg tulzásba viszik.Ha annyira béke van mindenkivel, az nálunk pl. miért ne látszik?Bárki aki tőlük különbözik, az undorító kis patkány ugyebár.nemkülönben a többi emos...vagyis bocs emo.Én elélek melletük mint hal a vízben, csak ugyebár az a rossz, amikor érzed, hogy utálnak, mert más vagy.De nekem is megvan a kellő köröm, bár nekünk nincs kiszabott stílusunk, mi nem azzal barátkozunk aki ilyen vagy olyan.a másik az pedig ez az erős halálvágy. eddig akivel beszélgettem emoval annak a gondja tényleg elég felejthető volt, pl. tiniszerelem stb.Persze mindenki érezte már azt egy tinicsalódás után hogy jaj de borzalmas, de hogy valaki öngyilkos legyen úgy, hogy a szülei tényleg mindent megvesznek neki és pénz felveti őket meg minden...Persze a pénz nem minden mondanák ők, de csak azért mert nem tudják milyen nélküle, csak kb. addig a szintig, hogy hány pancsolt hülyeséget tudnak venni egy bulin...aki tényleg rossz körülmények közt él, az megölhetné magát, de az már csak azért sem teszi, mert tudja, hogy a családnak segítség, ne adj isten, ha kettesben van egy szülőjével, vagy gyermekével,és azért mert drága a temetés.Neki túl nagy luxus meghalni.Szóval lehet itt beszélni békéről meg szeretetről, de igazi szeretet ha nem arra gondolsz, hogy milyen könnyü lenne meghalni, hanem hogy a családod beleőrülne.Pláne ha meg akarsz halni, akkor ne keresztbe vágd az ereid mert nem halsz meg lüke...
Mindezek felett ezek a tapasztalatok az általam megismert emok miatt vannak, és óriási mély tisztelet a kivételnek.Akinek nem inge, ne vegye magára.

Sün 2008.08.21. 21:32:43

gratulálok annak a majomnak aki ezt írta az emokról-.- 1 kb semmi köze az egésznek hozzá és ha nemteccik akkor légyolykedves ne foglalkozz ezzel!!! 2 miért szólod meg a másik stílust?? semmi érelme ha vmi nemteccik ne nézd kerüld el-.- 3 ha az a szánalmas amit mi emok csinálunk akkor hadd ne mondjam h ez a cikk mi-.- és felhívnám az összes kedves emo utáló figyelmét h biztosan jobb dolga is van annál h minket szidjon, baszogasson ha pedig már ennyire unatkozik az illető h azzal foglalkozzan amit utál akkor azt csak sajnálni tudom:S
ennyi.

Sün 2008.08.21. 21:37:03

jah és még annyit h ha az melegségnek számít h két egyformanemű egyén smárol akkor több a meleg mint heteróxD
mert sztem kevés olyan ember van aki v normi állapotban v bebaszva ki nem próbálta...egyesek nagoyn meglepődnének h ki csinált már ilyesmit a baráti köréből xD és ha ez egy kór akkor sajna nagyon sok dolga lesz a dokiknak-.- ez szánalom ez neme gy kór hanem egy stílus mint ahogy bármelyik a világon nemértem mért kell emgvetni lenézni azokat akik egy kicsit is mások-.-v nagyon ez msot nem erről szól de van aki ezt nemérti emg:(

Flegmahcunih 2008.09.12. 02:54:39

Háát igen...Érdekes volt egy az emo szaknyelvben antinak nevezett alfaj egyik egyedének írását olvasni!
Először is: igen vannak emok akik vagdosság az ereiket, de nem mind' Ezt miért nem lehet megérteni? Kiragadunk egy két példát és már rá is ragastrjuk a stílus összes emberére? Szégyenteljes dolog-.-nah de mind1! már megszoktam
2.Biszex,meleg,lezbi,buzi stb.És?mivanakkor?Nem csak az emok között léteznek hajlamos emberek...Nézzetek szét!És szerintem aki sajátneművel smárol az még nem meleg!Ha tovább megy a dolog akkor igen!
(am az a két srác tökédes^^)
3.lehet hogy lopkodott stílus is, de akkor is egyedi!!!Mert csak ez a stílus használja ezeket a stílusjegyeket együtt!

Fogalmam sincs hogy a mai értelmesnek vett társadalom, hogy nem bírja elfogadni, ha valaki kicsit is más mint az átlag-.-

Gyulu 2008.11.05. 02:24:52

Kedves Emberi Lények! Sajnálattal közlöm, hogy a Világ kifordult magából! Misem bizonyítja ezt jobban, mint az, hogy lassan - de biztosan - engedélyezik a drogokat, legális a prostitúció, azt csesztetik, aki dolgozik, és az él a legjoban, aki nem jár napi 8-16 órát melóba, stb. és ami ide vág: a másság mindenre mentség! Ha valami rosszat, vagy oda nem illőt tesz az illető, azonnal azzal védekezik, hogy ő "más" és hogy ezt miért nem tudja elfogadni senki (brühühü)! Alias diszkrimináció. Ezt a szót egyre többször használják (pl. ombudsman). Az, hogy valaki "más", nem jelenti azt, hogy feszt reklámozni kell (pl. melegfelvonulás), és hogy mindent megtehet. Lop? Válasz: "A tajáddáé teti!" ergo lehet, mert ő c....., azaz más, stb. Tehát, ha normális ember vagy, akkor sajnos e világ már kihaló félben lévő populációjához tartozol... habár, mi az a "normális"? Vannak szubjektív vélemények, de azért általánosan elfogadott normák is. Pl.: a kábszer méreg, tehát rossz, a buzik tevékenysége génhibából eredő személyiségzavar, betegség, tehát rossz. Az emosok, a kis érzelgős kölykök pedig ahogy a fenti iromány is mutatja: kétszínű alakok. Kifelé azt mutatják, hogy ők magukban hordozzák a világ minden fájdalmát, de azért a cuccaikat plázákban, butikokban veszik, mobilozgatnak, neteznek, stb... használják a világ vívmányait (csak a régi jól bevált gumiszobát nem :D "Kicsit" ugrándoztam a témákban, de a lényeg, hogy nem tetszik nekem ez a világ, és megyek is, keresek magamnak egy jó sötét sarkot, és ahelyett, hogy megpróbálnék ezellen tenni valamit, bevonulok, és mély depresszióba zuhanva könnyeimmel áztatom fel a padlót! Érvem a másság ellen: a diszkrimináció röviden: (javarészt) hátrányos megkülönböztetés. De kérdem én! Ha valaki "más"-nak kiáltja ki magát, azzal máris önmagát diszkriminálja a többiektől, tehát ő maga követi el azt, amivel a többieket vádolja. Pl. gybsy bemegy a Polgár Jenőhöz a Hivatalba, mert neki jár a segély. Ha nem kapja meg, akkor azonnal diszkriminációt kiált, és fenyegetőzik a feljelentéssel. Na de miért is járna neki több, mint a többieknek? Mert ő "más"? Mondhatjátok rám, hogy rasszista vagyok! Ha ezt azt jelenti, hogy utálom azokat, akik a másságukra hivatkozva kiemelt előnyökhöz jutnak és különleges bánásmódban részesülve megúsznak mindent, akkor vállalom! Az vagyok! Pedig nem a négereket utálom, nem a kínaiakat, nem a cigányokat, nem a buzikat, stb. hanem a bandázó négereket, a bennünket szar cuccokkal és aránytalanul alánkvágó olcsó munkaerővel elárasztó kínaiakat, a mindent megtehető, élősködő cigányokat, az önmagukat nyilvánosan ünneplő buzikat.

Yoyó · http://lordyoyo.myminicity.com 2008.11.26. 18:23:15

Rasszista vagy. És igazad van. Ha minden rasszista tudna ennyire jól érvelni, a rasszizmus egy jó dolog lenne. Az azelőtti beszólásokról meg csak annyit, hogy 1. még ti is elismertétek amit mondtam, ha nem is teljesen 2. kevés volt a flame XD

Valakikehh 2010.01.09. 22:20:39

Hát ez szánalmas... Muszály mindig csesztetni az emokat?? ráadásul ha nem szereted őket akkor miért írsz róluk.. hát igehn emberi értelem-.-" És ha valaki szereti az emot akkor rögtön lekell szólni meg agyon verni?:( Ráadásul az h 1 ember elkezdi vágni az erét és pont emo , az nem jelenti azt h az összes emo is vagdossa.. ez egy nagyon szar és unalmas antis szöveg. Jahm és az baromság h a pasik melegek, csak azért mert vasalják a hajukat.. Ráadásul a blog írója ugy ír az emokról mintha elmebeteg idioták lennének.. Kiváncsi vagyok h ö mennyivel okosabb náluk..
süti beállítások módosítása