Ami a reklámokat illeti, elég vegyes volt a felhozatal, zömmel sportszer-, kóla-, illatszer-, autó- és szocio-reklámok tolták az embernek orrba-szájba, hogy ilyet vegyél, ne amolyat, meg hogy használj óvszert mert ha nem akkor écces leszel és meghalsz de alternatívaként öngyilkos is lehetsz, meg hogy Afrikában nincs mindenütt víz, szóval ne pocsékold, mert ha nyitva felejted a csapot, szomjan halnak a szudáni négerek... Persze, volt jónéhány igencsak ötletes darab is közöttük, sőt, pár román reklámon rendesen meg is lepődtem. Volt román filmfesztivál-reklám, Kusturica-féle cigarettareklám, iszonyat morbid, izraeli, AIDS-ellenes reklám, Tim Burton világát idéző angol lottóreklám, Guy Ritchie által rendezett BMW-reklám, kerek reklám, szögletes reklám, mogyorós reklám, tejes reklám, lyukas reklám, rövid reklám, hosszú reklám, vicces reklám, unalmas reklám, szóval egy idő után az ember rendesen immunis lett a poénokra. Helyesebben csak immunis lett volna, mivel az utolsó két-három órában tolták le a legunalmasabb, legfantáziátlanabb reklámokat.
A legszarabb az egészben azonban mégiscsak az volt, hogy reklám reklámot követett, én meg mind vártam, hogy mikor kezdődik már a film...
Ők szóltak be